Költözöm

Mindenféle okok miatt ÚJ BLOGot indítottam. Az új bejegyzéseket egy darabig mindkét helyre felteszem, de fokozatosan próbálok átköltözni oda. Nagyon sajnálnám, ha elveszítenék akár egy Kedves Rendszeres Olvasómat is, kérlek, jelentkezzetek be ott is! Új címem: http://www.gyzsuzska.blogspot.hu/

2012. január 31., kedd

Krumplikrémleves

Nemrég ettem egy ehhez nagyon hasonló levest és most hétvégén otthon is kipróbáltam. Jóval sűrűbb volt, mint amilyenre általában a krémleveseket szoktam készíteni, úgyhogy most én is ilyenre csináltam. Elég tartalmas leves, szinte jól lehet lakni vele, egy kis pogácsával már önmagában is bőven elég lehet.



Hozzávalók:

1 fej hagyma
3 nagyobb szem krumpli
tejföl
2 db virsli
2 szelet bacon

A krumplit meghámoztam és felkockáztam, a hagymát apróra felkockáztam. Egy lábosban kevés olajon üvegesre pároltam a hagymát, megszórtam pirospaprikával, jól összekevertem és belekevertem a krumplikockákat. Felöntöttem vízzel, sóztam, borsoztam és beledobtam 3-4 babérlevelet. Amikor megpuhult,  kivettem a babérleveleket, botmixerrel pürésítettem az egészet, alaposan belekevertem néhány evőkanál tejfölt és újra felforraltam. 

Eközben a virsliket kicsit bevagdostam és beletekertem egy-egy szelet baconbe és addig sütöttem, amíg a bacon ropogós lett. Felkarikáztam és a levest ezekkel a virslikarikákkal tálaltam.

A leves elsőre meglepően sűrű volt, tényleg szinte megállt benne a kanál, de azt kell mondjam, hogy illett is hozzá ez az állag, nem bántam meg, hogy ilyenre csináltam. :-)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon finomat készítettél és a tálalásod nagyon szép.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jutka! Köszi szépen, örülök, hogy tetszik! :-)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...